Articolul precedent |
Articolul urmator |
906 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-08 19:40 |
SM ISO690:2012 BOLFOSU, Andrei. Trainer – Learner Interactive Behaviour in the English Class. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 21 ianuarie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 5-a, pp. 20-25. ISBN 978-9975-124-90-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 5-a, 2015 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 21 ianuarie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reprezintă un studiu asupra problemelor de asimilarea a materialului concret al lecției și în ultima instanță a structurilor lexico-gramaticale a limbii engleze din cauza lipsei unui comportament interactiv adecvat între profesorul de limbă engleză și elevul/studentul. Ca un factor eliminator a acestor probleme este propus comportamentul interactiv centrat pe student, reieșind din necesitățile, nivelul de cunoștințe și gradul de socializare ale acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie comporatment interactiv, interactivitate, comunicare, învăţare, limba engleză |
||||||
|