În microuniversul Învăţării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
839 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-28 14:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (73)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925)
SM ISO690:2012
ALBU, Gabriel. În microuniversul Învăţării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 6-11. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455

În microuniversul Învăţării
CZU: 37.013.2

Pag. 6-11

Albu Gabriel
 
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013


Rezumat

În învăţare există două mari perioade: perioada urcuşului şi perioada bucuriei, a autoînvăţării. Dacă profesorul nu este permanent alături de elev, el poate abandona foarte uşor învăţarea în prima etapă. El nu ajunge să depăşească pragul în urma căruia sufletul se va umple de bucuria/frumuseţea învăţării. Pentru aceasta, profesorul va dovedi perseverenţă, eleganţă, răbdare, căldură şi încredere în forţele elevului său. Totodată, exigenţele lui vor fi uşor sub capacităţile şi posibilităţile elevului, astfel încît să simtă satisfacţia succesului, a victoriei (atunci cînd se află în etapa urcuşului învăţării). Apoi, cu iecare izbîndă a discipolului, va ridica treptat gradul de diicultate al activităţii şi al exigenţelor sale pentru ca elevul să aibă mereu o ţintă de atins şi dorinţa de a învinge.

Cuvinte-cheie
profesor, elev, învăţare, succes,

urcuşul învăţării, prag al învăţării, bucuria învăţării.