Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
839 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-28 14:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
SM ISO690:2012 ALBU, Gabriel. În microuniversul Învăţării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 6-11. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 6-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În învăţare există două mari perioade: perioada urcuşului şi perioada bucuriei, a autoînvăţării. Dacă profesorul nu este permanent alături de elev, el poate abandona foarte uşor învăţarea în prima etapă. El nu ajunge să depăşească pragul în urma căruia sufletul se va umple de bucuria/frumuseţea învăţării. Pentru aceasta, profesorul va dovedi perseverenţă, eleganţă, răbdare, căldură şi încredere în forţele elevului său. Totodată, exigenţele lui vor fi uşor sub capacităţile şi posibilităţile elevului, astfel încît să simtă satisfacţia succesului, a victoriei (atunci cînd se află în etapa urcuşului învăţării). Apoi, cu iecare izbîndă a discipolului, va ridica treptat gradul de diicultate al activităţii şi al exigenţelor sale pentru ca elevul să aibă mereu o ţintă de atins şi dorinţa de a învinge.
|
||||||
Cuvinte-cheie profesor, elev, învăţare, succes, urcuşul învăţării, prag al învăţării, bucuria învăţării. |
||||||
|