Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
699 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-03 17:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (429) |
Educație (14215) |
SM ISO690:2012 DUMITRANA, Magdalena. Automatismul didactic generează automatisme în predare. Cît de creativi sînt profesorii noştri? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 1(53), pp. 17-19. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(53) / 2009 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 17-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|