Automatismul didactic generează automatisme în predare. Cît de creativi sînt profesorii noştri?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
699 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-03 17:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (429)
Educație (14215)
SM ISO690:2012
DUMITRANA, Magdalena. Automatismul didactic generează automatisme în predare. Cît de creativi sînt profesorii noştri? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 1(53), pp. 17-19. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(53) / 2009 / ISSN 1810-6455

Automatismul didactic generează automatisme în predare. Cît de creativi sînt profesorii noştri?
CZU: 371.13

Pag. 17-19

Dumitrana Magdalena
 
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013