Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
786 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-01 11:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:369.361:35.08 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Asigurarea nevoilor mentale și materiale de viață (906) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2626) |
SM ISO690:2012 POGONEŢ, Galina. Evoluția conceptului educația și formarea profesională privind statutul juridic al funcției publice. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2018, nr. 1(13), pp. 178-191. ISSN 1857-4440. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relaţii internaţionale. Plus | ||||||
Numărul 1(13) / 2018 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:369.361:35.08 | ||||||
Pag. 178-191 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scrierea prezentului articol îl consider important din perspectiva a două aspecte: primul aspect ţine de faptul că astăzi, mai mult ca întotdeauna, într-o societate caracterizată printr-o dinamică acerbă a modificărilor structurale, dar şi importanţei acestor schimbări, a centrat omul, din acest considerent ridică noi sarcini educaţiei cărora aceasta trebuie să le facă faţă; al doilea aspect fiind, în contextul evoluţiei explozive din toate domeniile [6, p.69-72] din ultimii 25 ani, căile care au schimbat o determinare profundă, vizează sfera educării şi formării profesionale a salariaţilor.. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, formare profesională, statutul juridic, funcţie publică |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pogoneţ, G.</dc:creator> <dc:date>2018-07-02</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p><em>Scrierea prezentului articol îl consider important din perspectiva a două aspecte: primul aspect ţine de faptul că astăzi, mai mult ca întotdeauna, într-o societate caracterizată printr-o dinamică acerbă a modificărilor structurale, dar şi importanţei acestor schimbări, a centrat omul, din acest considerent ridică noi sarcini educaţiei cărora aceasta trebuie să le facă faţă; al doilea aspect fiind, în contextul evoluţiei explozive din toate domeniile [6, p.69-72] din ultimii 25 ani, căile care au schimbat o determinare profundă, vizează sfera educării şi formării profesionale a salariaţilor..</em> </p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p><em>We consider writing of this article important in two aspects. The first aspect is that today, more than ever, in a society characterized by an accentuated dynamics of structural changes and the importance of these changes, the man is centered and this raises new educational tasks, which he has to deal with. The second aspect is, in the context of the explosive evolution in all fields [6, p.69-72] of the last 25 years, in the ways that have changed a profound determination, which are aimed at employees’ education and training.</em></p></dc:description> <dc:source>Relaţii internaţionale. Plus 13 (1) 178-191</dc:source> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>formare profesională</dc:subject> <dc:subject>statutul juridic</dc:subject> <dc:subject>funcţie publică</dc:subject> <dc:title>Evoluția conceptului educația și formarea profesională privind statutul juridic al funcției publice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>