Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
719 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-03 08:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1.016:51 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266) |
Matematică (1636) |
SM ISO690:2012 BEREJANSCHI, Anastasia. Aspectul integrativ de studiere a matematicii în învăţământul profesional tehnic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 150-157. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 377.1.016:51 | |||||
Pag. 150-157 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Curriculumul la matematică pune accentul pe formarea unor competenţe, atitudini şi valori transversale şi transferabile, pe organizarea logică, pe legăturile cu alte discipline şi cu lumea reală. Caracteristicile definitorii ale predării matematicii în contextul educației profesionale se axează pe o abordare integrată a conținuturilor. În articol sunt descrise tipuri de activități integrate, sugestii practice și exemple. |
|||||
Cuvinte-cheie Informaţie, integrare, educaţie, competenţă, experienţă, curriculum. |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Berejanschi, A.</dc:creator> <dc:date>2018-07-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Curriculumul la matematică pune accentul pe formarea unor competenţe, atitudini şi valori transversale şi transferabile, pe organizarea logică, pe legăturile cu alte discipline şi cu lumea reală. Caracteristicile definitorii ale predării matematicii în contextul educației profesionale se axează pe o abordare integrată a conținuturilor. În articol sunt descrise tipuri de activități integrate, sugestii practice și exemple.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The Mathematics curriculum focuses on the formation of competence, attitudes and crosscurricular values. It emphasizes the logical organization and links to other disciplines and to the real world.The defining characteristics of teaching Mathematics in the context of professional education focus on an integrated approach to content. Finally, it should be mentioned that in the article will be described the types of integrated activities, practical suggestion and examples.</p></dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 12 (1) 150-157</dc:source> <dc:subject>Informaţie</dc:subject> <dc:subject>integrare</dc:subject> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:subject>experienţă</dc:subject> <dc:subject>curriculum.</dc:subject> <dc:title>Aspectul integrativ de studiere a matematicii în învăţământul profesional tehnic</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>