Aspects methodologiques de l’apprentissage du français par le biais de l'humour
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
871 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-11 13:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1 (33)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Aspects methodologiques de l’apprentissage du français par le biais de l'humour. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 78-83. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspects methodologiques de l’apprentissage du français par le biais de l'humour

Aspecte metodologice de învățare a limbii franceze prin intermediul umorului

CZU: 37.02:811.133.1

Pag. 78-83

Ciorba-Lașcu Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

The article describes the methods of learning the French language through humor. At the same time, there are mentioned aspects of humor that contribute to the establishment of a friendly relationship between the teacher and student, increasing the interest in a particular topic and motivating the student to get involved in a difficult and challenging task or to find solutions in a more creative way.  

În articol sunt descrise metodele de studiere a limbii franceze prin intermediul umorului care contribuie la stabilirea unei relaţii amiabile între profesor şi student, la creşterea interesului faţă de un anumit subiect şi la motivarea studentului pentru a se implica într-o sarcină dificilă şi provocatoare sau pentru a căuta soluţii într-un mod mai creativ.

Cuvinte-cheie
humor, Component, level, curiosity,

stage/step, dimension.