Rolul mentoratului în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1298 44
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-09 14:05
SM ISO690:2012
BOTNARI, Ina. Rolul mentoratului în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 26 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2016, Vol.2, SSU, pp. 182-185. ISBN 978-9975-71-682-6. ISSN 1857-2588.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.2, SSU, 2016
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2016

Rolul mentoratului în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice


Pag. 182-185

Botnari Ina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

Pedagogical foundation of mentoring for teachers’ professional development in secondary schools. Determining the role of the institutional context in shaping mentoring program for teachers’ professional development. Teachers’ professional development program can be a pattern for further development of training for guides for managers, psychologists, future mentors and teachers that can take benefits from mentoring to their personal and professional development, in order to maintain and improve the quality of education and teachers skills.