Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1204 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 18:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:(330.124.4+339.3) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Știință economică. Concepte economice de bază (239) |
Comerț interior. Comerț indigen (51) |
SM ISO690:2012 . Piaţa bunurilor de consum ca mediu de desfăşurare a comerţului intern. In: Economica, 2018, nr. 2(104), pp. 7-13. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:(330.124.4+339.3) | ||||||
JEL: D4, L1. | ||||||
Pag. 7-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol, se evidențiază rolul pieței bunurilor de consum ca mediu de activitate a comerţului. În acest sens, se prezintă conceptul de piaţă în diverse abordări şi clasificări ale acesteia, infrastructura pieţei, elementelecheie ale infrastructurii pieţei. Piaţa bunurilor se prezintă drept una din principalele componente ale sistemului de pieţe, care cuprinde tranzacții cu bunuri pentru producţie şi bunuri pentru consum, pe care le abordăm ca bunuri destinate utilizării directe de către consumatorul final, fără o prelucrare comercială ulterioară. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţă, concurenţă, cerere, bunuri de consum, ofertă. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cotelnic, A.</dc:creator> <dc:creator>Haritonov, R.</dc:creator> <dc:date>2018-07-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p><em>În prezentul articol, se evidențiază rolul pieței bunurilor de consum </em><em>ca mediu de activi</em><em>tate a comerţului. În acest sens, se prezintă conceptul de piaţă în diverse abordări şi clasificări ale acesteia, infrastructura pieţei, elementelecheie ale infrastructurii pieţei. Piaţa </em><em>bunurilor se </em><em>prezintă </em><em>drept una din principalele componente ale sistemului de </em><em>pieţe, </em><em>care cuprinde </em><em>tranzacții </em><em>cu bunuri pentru </em><em>producţ</em><em>ie </em><em>şi </em><em>bunuri pentru consum, pe care le </em><em>abordăm </em><em>ca bunuri destinate </em><em>utilizării </em><em>directe de </em><em>către </em><em>consumatorul final, </em><em>fără </em><em>o prelucrare </em><em>comercială ulterioară.</em></p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p><em>The present article highlights the role of the consumer market as an environment of trade activity. In this regard, the market concept is presented in various approaches, various classifications, market infrastructure and key elements of the market infrastructure. The consumer market presents itself as one of the main components of the market system, which includes transacttions in goods for production and consumer goods, which we address as goods intended for direct use by the final consumer without further commercial processing</em></p></dc:description> <dc:source>Economica 104 (2) 7-13</dc:source> <dc:subject>piaţă</dc:subject> <dc:subject>bunuri de consum</dc:subject> <dc:subject>concurenţă</dc:subject> <dc:subject>cerere</dc:subject> <dc:subject>ofertă.</dc:subject> <dc:title>Piaţa bunurilor de consum ca mediu de desfăşurare a comerţului intern</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>