Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1198 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 18:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:(330.124.4+339.3) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Știință economică. Concepte economice de bază (239) |
Comerț interior. Comerț indigen (51) |
SM ISO690:2012 COTELNIC, Ala, HARITONOV, Rodica. Piaţa bunurilor de consum ca mediu de desfăşurare a comerţului intern. In: Economica, 2018, nr. 2(104), pp. 7-13. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:(330.124.4+339.3) | ||||||
JEL: D4, L1. | ||||||
Pag. 7-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol, se evidențiază rolul pieței bunurilor de consum ca mediu de activitate a comerţului. În acest sens, se prezintă conceptul de piaţă în diverse abordări şi clasificări ale acesteia, infrastructura pieţei, elementelecheie ale infrastructurii pieţei. Piaţa bunurilor se prezintă drept una din principalele componente ale sistemului de pieţe, care cuprinde tranzacții cu bunuri pentru producţie şi bunuri pentru consum, pe care le abordăm ca bunuri destinate utilizării directe de către consumatorul final, fără o prelucrare comercială ulterioară. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţă, concurenţă, cerere, bunuri de consum, ofertă. |
||||||
|