Inserţiuni pragmatice în predarea Religiei în școală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
778 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 09:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:2 (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
RELIGIE. TEOLOGIE (779)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia. Inserţiuni pragmatice în predarea Religiei în școală. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 19-22. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470

Inserţiuni pragmatice în predarea Religiei în școală

Pragmatic insertions in religion training in school

CZU: 37.02:2

Pag. 19-22

Pogolşa Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2018


Rezumat

Educarea unui om integru, cu o conduită corectă, care împărtășește valorile morale, spirituale și culturale eterne ale civilizaţiei, cere eforturi constante atât din partea familiei, cât și din partea societăţii. Evident că școala nu va putea face faţă de una singură tuturor dezideratelor, de aceea implicarea în acest proces a unor factori de bază, cum ar fi Biserica, este una firească și necesară. Pentru că anume Biserica a fost şi este un pilon spiritual ce reunește și consolidează societatea.

The education of the integrity person, with a correct conduct, which are sharing the moral, spiritual, and cultural values of civilization, require constant efforts from both of family and society. Obviously is that school will not be able cope with all the desiderates, so the implication in this process of some basic factors, like the Church, is naturally and necessary. Because the Church was and is a spiritual pylon that brings together and consolidates society.

Cuvinte-cheie
educaţie moral-spirituală, educație religioasă, competențe, formare continuă, materiale didactice, parteneriat.,

moral-spiritual education, Religious education, competences, Continuous training, didactic materials, curriculum, partnership.