Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
904 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 20:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Educație (14255) |
SM ISO690:2012 BUCUR, Roxana. Educația financiară timpurie. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 2(51), pp. 140-147. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(51) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 140-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adulții din viața unui copil, consideră copilul un om mic, o ființă care nu înțelege multe lucruri. El trebuie protejat și securizat. Bineînțeles, fiind mic, copilul are nevoie de protecția și securizarea mediului în care se desfășoară – acestea intrând în sarcinile adulților, însă deși este mic, copilul înțelege lucruri, însă nu le poate exprima. Referindu-mă la educația financiară, această educație poate fi începută de la o vârstă fragedă, copilul putând înțelege concepte grele dacă sunt explicate conform nivelului său de dezvoltare. Educația financiară poate fi făcută și la vârstă timpurie, putându-se a se realiza baze solide pentru o viață financiară prosperă și lipsită de lipsuri.). |
||||||
Cuvinte-cheie educație financiara, copil, dezvoltare, copilărie., adult |
||||||
|