Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1273 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 10:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (654) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Evaluarea conduitei verbale la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 2(51), pp. 113-124. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(51) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 113-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tangențe între limbaj, comportament verbal, conduita verbală și comunicare sunt multiple și diverse, în acest articol sunt analizate aceste concepte și descrise relațiile între acestea, după părerea mai multor autori. În cadrul comunicării subiectul manifestă o conduită verbală, realizând astfel interacțiunea cu cei din jur. Conduita verbală, este un mod aparte de conduită a individului, care implică activităţi diverse: vorbire, ascultare, schimb de idei, reţinerea de mesaje sonore, reproducerea sau traducerea lor. Prezența tulburărilor de limbaj la preșcolari va determina particularități specifice în conduita verbală, cunoașterea acestor particularități este valoroasă pentru elaborarea programului de intervenție logopedică aplicat copiilor cu tulburări de limbaj. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, comportament verbal, comunicare., conduita verbală |
||||||
|