Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1138 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 20:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.953 (27) |
Psihologie (3368) |
SM ISO690:2012 CHITOROAGA, Lucia, NEGURĂ, Ion. Studiul comparativ al factorilor de personalitate la subiecții cu dificultăți de învățare a scrisului accentuate și la cei cu dificultăți de învățare a scrisului tipice. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 2(51), pp. 63-73. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(51) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.953 | ||||||
Pag. 63-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul studiului expus în articol a constat în identificarea particularităților de personalitate ale elevilor din clasele primare, diagnosticați cu dificultăți de învățare a limbajului scris. Experimentul a fost realizat pe un eșantion care a cuprins 89 subiecți, elevi din clasele primare. Analiza rezultatelor a stabilit că factorii de personalitate la care s-au obținut diferențe statistic semnificative între subiecții cu dificultăți de învățare a limbajului scris accentuate și cei cu dificultăți de învățare a limbajului scris tipice sunt: Factorul B (inteligența verbală); Factorul C (încrederea în sine); Factorul H (curaj social); Factorul I (sensibilitate și vulnerabilitate emoțională); Factorul O (anxietatea); Factorul Q3 (autocontrolul, capacitatea de organizare și planificare a activității) și Factorul Q4 (tensiunea nervoasă). |
||||||
|