Articolul precedent |
Articolul urmator |
886 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-21 22:08 |
SM ISO690:2012 NIREAN, Elena. Dezvoltarea învățământului în Republica Moldova – prioritate națională de modernizare socială. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.2, pp. 143-151. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 143-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățământul și educația sunt domeniile principale în care o țară civilizată investește pentru a asigura dezvoltarea durabilă a societății în baza transferul de cunoștințe. În perioada actuală nu toți indicatorii ce țin de învățământ și educație înregistrează un trend pozitiv în Republica Moldova, ceea ce are impact asupra bunăstării și modernizării societății. În această ordine de idei, sensul principal al învățământului actual este de a identifica cele mai eficiente metode și forme de tranziție de la starea actuală a sistemului de învățământ într-o altă condiție calitativ nouă, care să corespundă priorităților naționale de dezvoltare a societății moldovenești, sub aspect economic, cultural, etc. În acest sens, este necesar ca statul să promoveze politicile educaționale ce ar asigura accelerarea progresul tehnico-științific în toate sferele socio-economice. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, educaţie, învăţământ, modernizare, şomaj |
||||||
|