Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
936 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 09:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4227) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 IAȚIMIRSCHI, Sergiu. Proiectul – o metodă alternativă de învăţare/evaluare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 97-102. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 97-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol prezentăm câteva repere teoretice cu privire la o metodă alternativă de învățare/evaluare, și anume Proiectul, care poate fi folosită cu succes la toate lecțiile, indiferent de obiectul de studiu. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă, se va asigura principiul interdisciplinarității, deoarece, pentru realizarea lui, elevii utilizează competențele formate în cadrul a mai multor discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, produs ϔinit, management, evaluare, învăţare, metodă, competențe., project, finite product, management, evaluation, learning, Method, skills. |
||||||
|