Proiectul – o metodă alternativă de învăţare/evaluare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
936 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 09:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4227)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
IAȚIMIRSCHI, Sergiu. Proiectul – o metodă alternativă de învăţare/evaluare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 97-102. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470

Proiectul – o metodă alternativă de învăţare/evaluare

The project – an alternative method of learning/evaluation

CZU: 37.01

Pag. 97-102

Iațimirschi Sergiu
 
Colegiul Politehnic, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2018


Rezumat

În acest articol prezentăm câteva repere teoretice cu privire la o metodă alternativă de învățare/evaluare, și anume Proiectul, care poate fi folosită cu succes la toate lecțiile, indiferent de obiectul de studiu. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă, se va asigura principiul interdisciplinarității, deoarece, pentru realizarea lui, elevii utilizează competențele formate în cadrul a mai multor discipline.

This article presents some theoretical references about an alternative learning/evaluation method - the project - which can be used successfully in all lessons, regardless of the subject matter. Moreover, by using this method in class, the principle of interdisciplinarity will be ensured, because, in order to achieve it, the students use skills acquired in several disciplines. The article is structured as follows: introduction, definition of the concept, project types and stages of project implementation, management elements and project evaluation, the advantages of using this method.

Cuvinte-cheie
proiect, produs ϔinit, management, evaluare, învăţare, metodă, competențe.,

project, finite product, management, evaluation, learning, Method, skills.