Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1025 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 17:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1'35 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1453) |
SM ISO690:2012 CARAJA, Rodica. Ortografia între normativitate şi didactică: formarea competenţei ortografice a elevilor. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 85-90. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02:811.135.1'35 | |||||
Pag. 85-90 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Corectitudinea limbii române, la nivel vorbit și scris, este un imperativ al educației bazat pe exprimarea corectă, cunoașterea normei și dezvoltarea simțului natural al elevării limbii. Dobândirea de priceperi și deprinderi temeinice de utilizare corectă a limbii trebuie realizată pe tot parcursul vieții (de la etapa de silabisire și până la maturitate). În special, lecțiile de limba română trebuie să aibă un caracter practic-aplicativ, prin care să observe, să analizeze, să motiveze și să aplice corect fenomenele și faptele de limbă. |
|||||
Cuvinte-cheie motivare, corectitudine, exprimare, normă., limbă, motivation, correctness, language, expression, norm |
|||||
|