Dezvoltarea cadrului didactic – arta de a învăţa să fii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
883 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 12:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (429)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Dezvoltarea cadrului didactic – arta de a învăţa să fii. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 72-75. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470

Dezvoltarea cadrului didactic – arta de a învăţa să fii

Development of the teacher – art of learning to be

CZU: 371.13

Pag. 72-75

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2018


Rezumat

Actualitatea subiectului este determinată de faptul că, din ce în ce mai mult, formarea continuă este privită ca o dezvoltare de competențe pentru a face față competiției de pe piața globală, în care unul dintre pilonii fundamentali este acela de a învăța să fii, iar obiectivul major implică dezvoltarea abilităților personale și sociale, necesare conviețuirii în societate. În acest context, profesia didactică este prin excelență una care implică un continuu proces de învățare, de autoinstruire și de luare a deciziilor.

The subject’s actuality is determined by the fact that, increasingly, continuing education is seen as a development of skills to cope competition in the global market. One of the fundamental pillars is to learn to be, and the major objective involves developing of the personal and social skills necessary for cohabitation in society. In this context, the teaching profession is one that involves a continuous process of learning, self-learning and decision-making

Cuvinte-cheie
decizie, cadru didactic, dezvoltare personală, educaţia adulţilor, motivația adulților, cultura emoțională a profesorului.,

decision, teacher, personal development, adult education, adult motivation, teacher’s emotional culture