Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
883 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 12:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (429) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Dezvoltarea cadrului didactic – arta de a învăţa să fii. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 72-75. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 72-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea subiectului este determinată de faptul că, din ce în ce mai mult, formarea continuă este privită ca o dezvoltare de competențe pentru a face față competiției de pe piața globală, în care unul dintre pilonii fundamentali este acela de a învăța să fii, iar obiectivul major implică dezvoltarea abilităților personale și sociale, necesare conviețuirii în societate. În acest context, profesia didactică este prin excelență una care implică un continuu proces de învățare, de autoinstruire și de luare a deciziilor. |
||||||
Cuvinte-cheie decizie, cadru didactic, dezvoltare personală, educaţia adulţilor, motivația adulților, cultura emoțională a profesorului., decision, teacher, personal development, adult education, adult motivation, teacher’s emotional culture |
||||||
|