Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1144 99 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 22:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7.015.3 (6) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (209) |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida. Asistența psihologică a învățării pe tot parcursul vieții: probleme și soluții. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 64-71. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 374.7.015.3 | |||||
Pag. 64-71 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de față reflectă rezultatele științifice obținute de membrii Sectorului „Asistența psihologică în educație” al Institutului de Științe ale Educației în cadrul Proiectului „Epistemologia și praxiologia asistenței psihologice a învățării pe tot parcursul vieții”. Necesitatea cercetării este determinată de importanța învățării pe tot parcursul vieții (ÎPTPV) pentru societatea modernă în condițiile reducerii natalității, a creșterii duratei de formare profesională, îmbătrânirii societății etc. ÎPTPV este percepută ca o sursă principală de dezvoltare a resurselor umane. Asistența psihologică a educației va spori rata de participare la procesul de ÎPTPV prin eliminarea barierelor psihologice și psihosociale și sprijinul psihologic al autocunoașterii, dezvoltării personale și autorealizării |
|||||
Cuvinte-cheie învăţare pe tot parcursul vieţii, asistența psihologică a ÎPTPV, resurse umane, bariere psihologice și psihosociale, resurse personale., Life-long learning, psychological assistance of IPTPV, Human resources, psychological and psychosocial barriers, personal resources |
|||||
|