Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din perspectiva documentelor normative
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
901 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 16:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (429)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia, AFANAS, Aliona, VICOL, Nelu, ISAC, Ştefania, ŢURCAN, Natalia, ȚÎNȚARI, Vasile. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din perspectiva documentelor normative. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 10-14. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470

Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din perspectiva documentelor normative

La formation professionnelle continue des enseignants de la perspective des documents normatifs

CZU: 371.13

Pag. 10-14

Pogolşa Lilia, Afanas Aliona, Vicol Nelu, Isac Ştefania, Ţurcan Natalia, Țînțari Vasile
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2018


Rezumat

Produsele normative și de reglementare elaborate au misiunea de a pune în valoare obiectivele generale ale formării profesionale continue pentru o educație de calitate și sunt axate pe problematica lumii contemporane, ale comunității socioeconomice și culturale. Ele vizează dezvoltarea profesională a cadrului didactic, ameliorarea calității practicilor pedagogice ale personalului didactic; răspund provocărilor înaintate de societatea cunoașterii; oferă posibilități personalului didactic de a se adapta la evoluția profesiei, de a introduce în practică inovațiile teoretice, didactice, organizatorice.

Les produits normatifs et réglementaires ont pour mission de mettre en évidence les objectifs généraux de la formation professionnelle continue pour une éducation de qualité et sont axés sur les enjeux du monde contemporain, de la communauté socio-économique et culturelle. Ils visent le développement professionnel du personnel enseignant, en améliorant la qualité des pratiques pédagogiques du personnel enseignant; répondre aux défis de la société de la connaissance; offre aux enseignants l’opportunité de s’adapter à l’évolution de la profession, d’introduire les innovations théoriques, didactiques, organisationnelles

Cuvinte-cheie
programe de formare profesională continuă, modele de programe, tipuri-standard de programe, plan-cadru, regulament-cadru, documente normative, cadre didactice și științifico-didactice, normative de calculare a volumului activităților didactice, cerințe normative, criterii și indicatori de performanță, curriculum pedagogic, glosar de termeni, instituții furnizoare de programe de formare profesională continuă,

Programmes de formation professionnelle continue, modèles de programmes, programmes de type standard, règlement-cadre, documents normatifs, personnel enseignant et enseignant scientifique, les normes de calcul du volume des activités didactiques, méthodologie, exigences normatives, critères de performance, curriculum pédagogique, glossaire de termes, institutions offrant des programmes de formation professionnelle continue.