Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
901 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 16:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (429) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, AFANAS, Aliona, VICOL, Nelu, ISAC, Ştefania, ŢURCAN, Natalia, ȚÎNȚARI, Vasile. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice din perspectiva documentelor normative. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 10-14. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 10-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Produsele normative și de reglementare elaborate au misiunea de a pune în valoare obiectivele generale ale formării profesionale continue pentru o educație de calitate și sunt axate pe problematica lumii contemporane, ale comunității socioeconomice și culturale. Ele vizează dezvoltarea profesională a cadrului didactic, ameliorarea calității practicilor pedagogice ale personalului didactic; răspund provocărilor înaintate de societatea cunoașterii; oferă posibilități personalului didactic de a se adapta la evoluția profesiei, de a introduce în practică inovațiile teoretice, didactice, organizatorice. |
||||||
Cuvinte-cheie programe de formare profesională continuă, modele de programe, tipuri-standard de programe, plan-cadru, regulament-cadru, documente normative, cadre didactice și științifico-didactice, normative de calculare a volumului activităților didactice, cerințe normative, criterii și indicatori de performanță, curriculum pedagogic, glosar de termeni, instituții furnizoare de programe de formare profesională continuă, Programmes de formation professionnelle continue, modèles de programmes, programmes de type standard, règlement-cadre, documents normatifs, personnel enseignant et enseignant scientifique, les normes de calcul du volume des activités didactiques, méthodologie, exigences normatives, critères de performance, curriculum pédagogique, glossaire de termes, institutions offrant des programmes de formation professionnelle continue. |
||||||
|