Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1023 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.135.1 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Condiții pentru formarea-evaluarea transdisciplinară a competenţei-cheie de comunicare în limba română. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 3-9. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:811.135.1 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este argumentată necesitatea creării condițiilor pentru implementarea instruirii centrate pe competențe-cheie, transpusă în curriculumul școlar din Republica Moldova, și descrisă metodologia de formare-evaluare transdisciplinară a competenței-cheie de comunicare în limba română în vederea sprijinirii implementării acestei paradigme la nivel de proces educațional și de formare profesională continuă a cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigmă, curriculum școlar, competenţe-cheie, comunicare în limba română, condiții de implementare, perspectivă inter- și transdisciplinară, metodologie, proces de învățământ, acţiune educativă, angajare pedagogică, parteneriat strategic., paradigm, school curriculum, key competences, communication in Romanian, implementation conditions, inter- and transdisciplinary perspective, model, methodology, educational process, educational action, pedagogical engagement, strategic partnership. |
||||||
|