Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
3395 738 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04 (257) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245) |
SM ISO690:2012 VÎRLAN, Maria, DIŢA, Maria. Diminuarea abandonului şcolar prin activităţi psiho – socio -educative. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 1(50), pp. 43-55. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(50) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04 | ||||||
Pag. 43-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abandonul şcolar nu este o problemă nouă, de-a lungul timpului au fost realizate multiple cercetări pentru identificarea şi prevenirea eşecului şcolar. Odată cu trecerea timpului şi apariţia unor noi factori ce contribuie la acest fenomen negativ în rândul elevilor, schimbarea viziunii educativ–informative şi formative, egalitatea de şanse privind educaţia, suportul psihopedagogic oferit în şcoli, este necesară o implicare a tuturor factorilor ce contribuie la educaţia şcolară pentru stoparea şi eventual eradicarea acestui fenomen. Prin abandon şcolar se desemnează, în general, ansamblul comportamentelor care încalcă sau transgresează normele sau valorile şcolare. Aşadar, devianţa şcolară va include totalitatea conduitelor care se abat de la normele şi valorile care reglementează mediul şcolar. Ele sunt precizate în regulamentele şcolare şi în cele de ordine interioară. |
||||||
Cuvinte-cheie abandon şcolar, copii, educaţie, devianţă şcolară, mediu familial, mediu şcolar, program de intervenţie. |
||||||
|