Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1350 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 15:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+347.772 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1292) |
SM ISO690:2012 ŞARAN, Corina. Strategii de creare a unei mărci. In: Intellectus, 2018, nr. 1, pp. 34-39. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138+347.772 | ||||||
Pag. 34-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea supune analizei etapele pe care trebuie să le parcurgă o marcă pentru a deveni una de succes. Marca a fost și rămâne unul dintre cele mai importante elemente ale afacerii, succesul acesteia însemnând și succesul afacerii. Elaborarea mărcii pare să fe o ecuaţie simplă și ușor de rezolvat, dar drumul spre succes al mărcii este destul de complicat și dificil de anticipat chiar dacă va fi unul de succes. Agenţii economici ale căror companii sunt profi tabile datorează acest lucru, în mare parte, mărcii. Popularitatea unei mărci este rezultatul unui mesaj consistent, al eforturilor constante de promovare a experienţei acumulate și al imaginii pozitive a companiei, consolidate de-a lungul anilor. |
||||||
|