Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-14 21:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81’373:378(811.135.1+811.111) (1) |
Lingvistică. Limbi (4990) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 SOLOVEI, Victoria. Fenomenul polisemiei în terminologia învățământului superior în limba română și în limba engleză. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2017, nr. 10(110), pp. 46-50. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | |||||
Numărul 10(110) / 2017 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | |||||
|
|||||
CZU: 81’373:378(811.135.1+811.111) | |||||
Pag. 46-50 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Studiul abordează fenomenul polisemiei în cadrul limbajului specializat al învățamântului superior (ÎS) în limba engleză și în limba română din perspectivă descriptiv-lingvistică. Se subliniază faptul că terminologia ÎS nu reprezintă un cod închis, întrucât în prezent cunoștințele specializate evoluează rapid și se îmbină cu cele de ordin general. Astfel, polisemia în terminologia ÎS reprezintă un rezultat natural al diversificării textelor și contextelor în care apar termenii din acest domeniu |
|||||
Cuvinte-cheie polisemie, termen polisemantic, polisemie intradomenială, polisemie extradomenială, polisemie interdomenială. |
|||||
|