Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
944 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-18 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:81'253 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 SITNIC, Ina. Abordare didactică a erorilor în interpretarea consecutivă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2017, nr. 10(110), pp. 36-45. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(110) / 2017 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:81'253 | ||||||
Pag. 36-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este examinată problema privind erorile comise de către studenții anului III de studii din cadrul Departa-mentului Traducere, Interpretare și Lingvistică Aplicată al USM la orele de interpretare consecutivă. Analiza este efectuată în baza exemplelor selectate din traducerea la vedere și consecutivă din limba engleză în limba română, reunind tipologiile existente ale erorilor de traducere pe exemplul greșelilor de limbă, erorilor lingvistice de traducere, erorilor semantico-pragmatice și extralingvistice, analizând cauzele comiterii acestora și necesitatea remedierii lor. |
||||||
Cuvinte-cheie interpretare consecutivă, erori de traducere, traducere la vedere, formarea interpreților, abordare didactică. |
||||||
|