Competenţa profesională – dimensiune esenţială a personalității profesorului modern
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
807 41
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-16 21:12
SM ISO690:2012
RUSU, Djulieta. Competenţa profesională – dimensiune esenţială a personalității profesorului modern. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 222-230. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.5, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Competenţa profesională – dimensiune esenţială a personalității profesorului modern

JEL: A 2, I 21, I 23

Pag. 222-230

Rusu Djulieta
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2018


Rezumat

Cet article traite le concept de compétence professionnelle comme dimension essentielle de la personnalité de l’enseignant moderne. Pour exercer efficacement leurs rôles multiples, les cadres didactiques universitaires, engagés dans la réalisation d’une formation efficace des sujets de l’éducation, doivent avoir de la personnalité, du talent et de la vocation, posséder un haut niveau de compétence dans le domaine, basé sur des connaissances solides, habiletés et compétences multiples, attitudes et aptitudes pédagogiques particulières. De plus, ils doivent faire preuve de plusieurs qualités: la responsabilité, le tact, la culture, la capacité de création scientifique et managériale, l’humanisme, l’empathie, la préoccupation pour le perfectionnement continu etc.

Cuvinte-cheie
profesor, personalitate, competenţă profesională, competențe, măiestrie, vocaţie