Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-16 21:12 |
SM ISO690:2012 RUSU, Djulieta. Competenţa profesională – dimensiune esenţială a personalității profesorului modern. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 222-230. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.5, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: A 2, I 21, I 23 | ||||||
Pag. 222-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cet article traite le concept de compétence professionnelle comme dimension essentielle de la personnalité de l’enseignant moderne. Pour exercer efficacement leurs rôles multiples, les cadres didactiques universitaires, engagés dans la réalisation d’une formation efficace des sujets de l’éducation, doivent avoir de la personnalité, du talent et de la vocation, posséder un haut niveau de compétence dans le domaine, basé sur des connaissances solides, habiletés et compétences multiples, attitudes et aptitudes pédagogiques particulières. De plus, ils doivent faire preuve de plusieurs qualités: la responsabilité, le tact, la culture, la capacité de création scientifique et managériale, l’humanisme, l’empathie, la préoccupation pour le perfectionnement continu etc. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, personalitate, competenţă profesională, competențe, măiestrie, vocaţie |
||||||
|