Managementul riscurilor în dezvoltarea produselor noi. Studiu de caz. Elaborarea unui plan de marketing pentru lansarea produsului turistic „Vrancea – patria vinurilor”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1258 240
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 12:14
SM ISO690:2012
NASTASE, Gabriel. Managementul riscurilor în dezvoltarea produselor noi. Studiu de caz. Elaborarea unui plan de marketing pentru lansarea produsului turistic „Vrancea – patria vinurilor”. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 88-98. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Managementul riscurilor în dezvoltarea produselor noi. Studiu de caz. Elaborarea unui plan de marketing pentru lansarea produsului turistic „Vrancea – patria vinurilor”

JEL: G32, Z33

Pag. 88-98

Nastase Gabriel
 
Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir“
 
 
Disponibil în IBN: 23 aprilie 2018


Rezumat

Through innovation scientific knowledge is convert into physical reality. The innovation process is present in all countries regardless of their stage of development, but becomes efficient in countries that depend on external market. Innovation of new product provides added value sufficient intellectual and technological advance to ensure commercial success. Wherever is introduced ,innovation changing economy from an economy offer one demand, almost regardless of the level of productive economy.

Cuvinte-cheie
cercetare, dezvoltare, inovare, riscuri, produse noi,

management