Perfecţionarea managementului performanţei academice în cadrul instituţiilor de învăţământ superior şi a organizaţiilor din sfera ştiinţei şi inovării cu profil agronomic în Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
712 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 19:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[005.332.1:378.1:63+001.895](478) (1)
Activități manageriale (431)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562)
Agricultură și alte științe și tehnici înrudite. Silvicultură. Agricultură. Exploatarea vieții sălbatice (7373)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144)
SM ISO690:2012
SÎRBU, Adrian, RACUL, Anatol. Perfecţionarea managementului performanţei academice în cadrul instituţiilor de învăţământ superior şi a organizaţiilor din sfera ştiinţei şi inovării cu profil agronomic în Republica Moldova. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.1, pp. 313-320. ISBN 978-9975-75-893-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Perfecţionarea managementului performanţei academice în cadrul instituţiilor de învăţământ superior şi a organizaţiilor din sfera ştiinţei şi inovării cu profil agronomic în Republica Moldova

CZU: [005.332.1:378.1:63+001.895](478)
JEL: O, O3

Pag. 313-320

Sîrbu Adrian, Racul Anatol
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2018


Rezumat

The HRM's field of expertise involves permanently and effectively improving the work of managers and employees with the ultimate goal of unanimously meeting all the organizational goals advanced. Also the managers are obliged to assume those responsibilities regarding the specifics of each employee, because each employee is a person, personality and distinct personality. Respectively, the importance of determining and improving the academic performance of teacher’s staff and researchers is inevitable for higher education institutions and organizations in the field of science and innovation with an agronomic profile.

Cuvinte-cheie
agronomic,

cercetare, inovare, învăţământ superior, mediu rural, performanţă academică,

Cluster