Articolul precedent |
Articolul urmator |
699 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004.75 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514) |
SM ISO690:2012 COANDĂ, Ilie. Telefoane inteligente în educaţie: eficienţă şi productivitate. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.5, pp. 71-76. ISBN 978-9975-75-892-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol.5, 2017 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:004.75 | ||||||
JEL: C63, I21, I23, I25, I29 | ||||||
Pag. 71-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The main purpose of this paper is to contribute with some arguments in favor of the widest possible involvement of smart phones in education. The level of development of "smartphones", being in a substantial climb, offers enormous potential for raising the level of application development and use in all areas, including education. By presenting a concrete application made for such devices, we try to demonstrate the enormous efficiency of their utility and their productivity for both the teachers and the students in the study classes as well as the individual study. Such applications are particularly useful in the field of accurate science, especially in mathematics. |
||||||
Cuvinte-cheie smartphones, applications, effectiveness, education, individual study, case study |
||||||
|