Specific features of teaching jazz in the system of higher education
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1124 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-08 02:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
785.161:378.147 (1)
Muzică instrumentală. Muzică simfonică. Gruparea instrumentelor. Muzică pentru ansamblu (274)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
DAŞEVSCHII, Veaceslav. Specific features of teaching jazz in the system of higher education. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 262-264. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Specific features of teaching jazz in the system of higher education

Specificul predării improvizației jazzistice in cadrul unui sistem de invățămant muzical superior

CZU: 785.161:378.147

Pag. 262-264

Daşevschii Veaceslav
 
Academy of Music, Theater and Fine Arts
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2018


Rezumat

This article covers some specific features of teaching jazz improvisation in the system of higher education. In the course of jazz teaching we can find out several groups of students divided from the standpoint of being gifted for playing jazz. Having some different groups of students, the author offers various ways of working with them. The author comes to the conclusion that jazz improvisation is not for everyone in spite of one’s willingness for hard work. The teacher must bear this in his mind, trying to find an individual approach to every student.  

Prezentul articol abordează unele caracteristici specifice ale predării improvizației jazzistice in cadrul unui sistem de invățămant muzical superior. In procesul de predare a jazz-ului pot fi stabilite diferite grupuri de studenți, pornind de la capacitățile individuale ale lor pentru interpretarea muzicii de jazz. Ca o generalizare a experienței autorului, modurile diferite de lucru pentru fiecare categorie de studențisunt oferite. Autorul trage concluzia că improvizația jazzistică necesită un talent special, abilitatea de a lucra intensiv avand un rol secundar. Profesorul trebuie să aibăacest lucru in considerație, incercand să găsească un mod individual de a lucra cu fiecare student.

Cuvinte-cheie
jazz,

teaching, students, higher education,

improvisation