Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
334.012.2:330.101 (1) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
Știință economică. Concepte economice de bază (239) |
SM ISO690:2012 BURLACU, Natalia, GOLOVCO, Vladimir, GOREMÎCHINA, Olga. Antreprenoriatul în sfera serviciilor ca factor al creșterii economice în condiții de piață. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 7(107), pp. 78-82. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(107) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 334.012.2:330.101 | ||||||
Pag. 78-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul de elaborare a unui sistem de management al activității antreprenoriale în sfera serviciilor este necesar de a fi luate în considerare caracteristicile social-psihologice ale antreprenoriatului, care țin de specificul evoluției istorice a țării, tradițiile naționale, caracteristicile economiei naționale la etapa actuală, de politica și de cultura societății. O astfel de abordare ar putea adapta instrumentele managementului la specificul schimbărilor de ordin regional sau industrial. Activitatea de antreprenoriat în sectorul serviciilor va permite asigurarea cu locuri de muncă a unei mari părți a populației, întrucât dispune de o capacitate mare de absorbție a muncii. |
||||||
Cuvinte-cheie servicii, antreprenoriat, resurse financiare, creştere economică., produs şi rezultat |
||||||
|