Antreprenoriatul în sfera serviciilor ca factor al creșterii economice în condiții de piață
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
691 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 20:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
334.012.2:330.101 (1)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975)
Știință economică. Concepte economice de bază (239)
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia, GOLOVCO, Vladimir, GOREMÎCHINA, Olga. Antreprenoriatul în sfera serviciilor ca factor al creșterii economice în condiții de piață. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 7(107), pp. 78-82. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(107) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Antreprenoriatul în sfera serviciilor ca factor al creșterii economice în condiții de piață

Entrepreneurship services as a factor of economic growth under market conditions

CZU: 334.012.2:330.101

Pag. 78-82

Burlacu Natalia, Golovco Vladimir, Goremîchina Olga
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2018


Rezumat

În procesul de elaborare a unui sistem de management al activității antreprenoriale în sfera serviciilor este necesar de a fi luate în considerare caracteristicile social-psihologice ale antreprenoriatului, care țin de specificul evoluției istorice a țării, tradițiile naționale, caracteristicile economiei naționale la etapa actuală, de politica și de cultura societății. O astfel de abordare ar putea adapta instrumentele managementului la specificul schimbărilor de ordin regional sau industrial. Activitatea de antreprenoriat în sectorul serviciilor va permite asigurarea cu locuri de muncă a unei mari părți a populației, întrucât dispune de o capacitate mare de absorbție a muncii.

In the process of the services area entrepreneurial activity management system development it is necessary to take into consideration the socio-psychological characteristics of entrepreneurship, which are close related to the specificity of the historical country evolution, the national traditions, the main characteristics and the current economic situation, as well as the politics and cultural aspects of the Moldavian society. Such an approach could be realized by the means of management tools, accorded to the specific regional or industrial changes. Entrepreneurship in the service sector will create jobs for a large proportion of the population, as it has a high capacity of work absorption.

Cuvinte-cheie
servicii, antreprenoriat, resurse financiare, creştere economică.,

produs şi rezultat