Combating cyberbullying as strategy to diminish the students’ aggressiveness 
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
799 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 12:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8:004.738.5 (11)
Psihologie (3388)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
SM ISO690:2012
ABU-RIA, Ali, LUNGU, Victoria. Combating cyberbullying as strategy to diminish the students’ aggressiveness . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 164-168. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Combating cyberbullying as strategy to diminish the students’ aggressiveness 

Combaterea bullying-ului cibernetic ca strategie de diminuare a agresivității elevilor

CZU: 159.922.8:004.738.5

Pag. 164-168

Abu-Ria Ali1, Lungu Victoria2
 
1 Moldova State University,
2 Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

This article addresses the relationship between cyberbullying and students’ behaviors. At present, cyber security is one of the most discussed topics in most countries of the world. Cyber space is characterized by lack of borders, dynamism and anonymity, generating both opportunities for the development of the information society and risks to its functioning and its beneficiaries. Noting the noxious impact of cyberbullying on youth behaviors, we propose tackling cyberbullying as a strategy to diminish students' aggressiveness in the school.

În articol este abordată relația dintre bullying-ul cibernetic și comportamentele elevilor. La etapa actuală, securitatea cibernetică este unul dintre cele mai discutate subiecte în majoritatea țărilor lumii. Spaţiul cibernetic se caracterizează prin lipsa frontierelor, dinamism şi anonimat, generând atât oportunităţi de dezvoltare a societăţii informaţionale, cât şi riscuri la adresa funcţionării acesteia și a beneficiarilor săi. Constatând impactul nociv al bullying-ului cibernetic asupra comportamentelor tinerilor, propunem abordarea combaterii bullying-ului cibernetic ca strategie de diminuare a agresivității elevilor în școală.

Cuvinte-cheie
bullying, cyberbullying, aggressiveness, cyber space, gender differences.,

non-violent behavior