Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
792 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:37.035.1 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 MARINESCU, Mariana, BOTEA, Mihai. Considerații generale privind predarea noțiunilor de prim ajutor în școală. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 129-132. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026:37.035.1 | ||||||
Pag. 129-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare am încercat să realizăm o radiografie a predării cunoștințelor de prim ajutor în școală. Şcoala, prin autoritatea morală pe care o are, poate aduce o contribuţie substanţială în transmiterea acestor cunoştinţe de educaţie pentru sănătatea elevilor şi are abilitatea şi capacitatea de a cuprinde şi de a se adresa, în timp, unui procent ridicat de populaţie. În lucrare sunt prezentate rezultatele unui chestionar, pe un eșantion de profesori de biologie, privind predarea noțiunilor de prim ajutor |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie pentru sănătate, prim ajutor. |
||||||
|