Secvențe metodologice de formare a competențelor comunicative la studenții mediciniști.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
758 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 11:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:378.4(478).096.61 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
NASTASIU, Silvia. Secvențe metodologice de formare a competențelor comunicative la studenții mediciniști.. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 123-128. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Secvențe metodologice de formare a competențelor comunicative la studenții mediciniști.

Methodological sections for the training of communication competences to medical students

CZU: 378.147:378.4(478).096.61

Pag. 123-128

Nastasiu Silvia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

În articol sunt abordate unele aspecte metodologice legate de formarea competențelor comunicative la studenții me-diciniști. Autoarea argumentează și explică avantajele metodelor interactive în demersul didactic în cauză, oferind exemple relevante din contextul universitar care activează. Experiența pedagogică a ajutat-o pe autoare să obțină bune practici de dezvoltare a competențelor de comunicare interpersonală medic-pacient, care pot fi extrapolate și în alte domenii.

This article deals with some methodological aspects related to the formation of communicative skills at medical students. The author argues and explains the advantages of the interactive methods in this didactic approach, providing relevant examples from the university context in which she works. The pedagogical experience has helped the author to provide good practice for the development of interpersonal communication skills between the doctor and patient, which can be extrapolated in other areas.

Cuvinte-cheie
metodologie, demers didactic, comunicare interpersonală, studenți mediciniști,

competență de comunicare priofesională, comunicare medic-pacient.