Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
758 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 11:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:378.4(478).096.61 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 NASTASIU, Silvia. Secvențe metodologice de formare a competențelor comunicative la studenții mediciniști.. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 123-128. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:378.4(478).096.61 | ||||||
Pag. 123-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele aspecte metodologice legate de formarea competențelor comunicative la studenții me-diciniști. Autoarea argumentează și explică avantajele metodelor interactive în demersul didactic în cauză, oferind exemple relevante din contextul universitar care activează. Experiența pedagogică a ajutat-o pe autoare să obțină bune practici de dezvoltare a competențelor de comunicare interpersonală medic-pacient, care pot fi extrapolate și în alte domenii. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie, demers didactic, comunicare interpersonală, studenți mediciniști, competență de comunicare priofesională, comunicare medic-pacient. |
||||||
|