Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
821 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-02 15:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (633) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 VIDAICU, Mihaela, ŢURCAN, Liliana, ZAMFIR, Natalia. Aspecte-cheie privind aplicarea metodei de învăţare bazată pe probleme. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 98-104. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 98-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol se axează pe analiza și sinteza literaturii de specialitate privind aplicarea metodei de învățare bazate pe probleme (Problem Based Learning). Se relevă că, în contextul implementării Proiectului „Introducerea metodelor de învățare bazată pe probleme în Moldova: Sporirea competitivităţii şi angajabilităţii studenţilor” („Introducing Problem Based Learning in Moldova: Toward Enhancing Students: Competitiveness and Employability"), finanțat în cadrul pro-gramului European Erasmus +, se impune ca necesară revizuirea programului de studii la specialitatea Drept. Bunele practici descrise și analizate în literatura de specialitate oferită de managementul proiectului ne permite să înțelegem care sunt aspectele-cheie ale aplicării modelului PBL în cadrul instituțiilor de învățământ superior |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare bazată pe probleme, curriculum bazat pe metoda de învățare problematizată, aspecte-cheie ale învățării bazate pe probleme. |
||||||
|