Aspecte-cheie privind aplicarea metodei de învăţare bazată pe probleme
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
821 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-02 15:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (633)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
VIDAICU, Mihaela, ŢURCAN, Liliana, ZAMFIR, Natalia. Aspecte-cheie privind aplicarea metodei de învăţare bazată pe probleme. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 98-104. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Aspecte-cheie privind aplicarea metodei de învăţare bazată pe probleme

Key aspects of problem-based learning

CZU: 378.147

Pag. 98-104

Vidaicu Mihaela, Ţurcan Liliana, Zamfir Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

Prezentul articol se axează pe analiza și sinteza literaturii de specialitate privind aplicarea metodei de învățare bazate pe probleme (Problem Based Learning). Se relevă că, în contextul implementării Proiectului „Introducerea metodelor de învățare bazată pe probleme în Moldova: Sporirea competitivităţii şi angajabilităţii studenţilor” („Introducing Problem Based Learning in Moldova: Toward Enhancing Students: Competitiveness and Employability"), finanțat în cadrul pro-gramului European Erasmus +, se impune ca necesară revizuirea programului de studii la specialitatea Drept. Bunele practici descrise și analizate în literatura de specialitate oferită de managementul proiectului ne permite să înțelegem care sunt aspectele-cheie ale aplicării modelului PBL în cadrul instituțiilor de învățământ superior

This article refers to the analysis of literature regarding the problem based learning. Based on this study conducted within the Project „Introducing Problem Based Learning in Moldova: Toward Enhancing Students’ Competitiveness and Employability" funded by the European Erasmus+ Program, the curriculum for the Law Faculty should be reviewed. The best practices described in the literature offered by the project management allow us to understand the key aspects of using PBL in the universities.. 

Cuvinte-cheie
învăţare bazată pe probleme, curriculum bazat pe metoda de învățare problematizată, aspecte-cheie ale învățării bazate pe probleme.