Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
728 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-21 13:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.02:[53+54+57] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
Fizică (1733) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Științe biologice în general (3589) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, COSIUC, Vasile. Tendinţe contemporane de integrare a conţinuturilor ştiinţifice la disciplinele naturii. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 20-24. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.02:[53+54+57] | ||||||
Pag. 20-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol analizează diverse modalităţi de integrare a conţinuturilor ştiinţifice a disciplinelor şcolare Fizică, Biologie, Chimie. Sunt prezente diverse modalităţi şi tipuri de integrare aplicate în activităţile educaţionale. O modalitate eficientă de integrare a cunoştinţelor ştiinţifice la disciplinele naturii este proiectul. De asemenea sunt prezentate datele chestionarului privind determinarea nivelului de integrare a cunoştinţelor ştiinţifice a profesorilor de la disciplina Fizică. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, integralizare, interdisciplinaritate, curriculum integrat, metoda Proiectului, biologie, Chimie., discipline şcolare Fizică |
||||||
|