Orientarea profesională a persoanelor cu dizabilităţi – sugestii metodologice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
954 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 22:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048.4-056.24 (1)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Orientarea profesională a persoanelor cu dizabilităţi – sugestii metodologice. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 53-58. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470

Orientarea profesională a persoanelor cu dizabilităţi – sugestii metodologice

Professional orientation of people with disabilities –  methodological suggestions

CZU: 37.048.4-056.24

Pag. 53-58

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2018


Rezumat

Orientarea profesională a persoanelor cu dizabilităţi este un fenomen cercetat mai mult tangenţial. Complexitatea acestui fenomen, lipsa unui consens în lumea ştiinţifică referitor la orientarea profesională a persoanelor cu dizabilităţi ne-a determinat, ca în baza unor analize conceptuale din literatura de specialitate, a experimentului de constatare, în acest articol să propunem unele sugestii metodologice pentru psihologi, psihopedagogi speciali.

The professional orientation of people with disabilities is a more tangential phenomenon. The complexity of this phenomenon, the lack of consensus in the scientific world regarding the professional orientation of persons with disabilities, has determined, based on some conceptual analyzes of the specialized literature, the experiment of finding, to propose some methodological suggestions for psychologists, special psycho-pedagogues.

Cuvinte-cheie
orientare profesională, persoane cu dizabilități, ghidare în carieră, abordare diferenţiată,

climat psihologic favorabil.