Atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu autism în şcoală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1894 354
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 22:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4.015.3+159.922.762 (2)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, VRABIE, Silvia. Atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu autism în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 66-76. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470

Atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu autism în şcoală

Teachers attitude towards inclusion of students with autism in school

CZU: 376.4.015.3+159.922.762

Pag. 66-76

Bucun Nicolae, Vrabie Silvia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2018


Rezumat

Autismul este una dintre tulburările de comportament cu o incidenţă din ce în ce mai mare. Integrarea în şcoală a elevilor cu autism, participarea, încă de la vârste fragede, la activităţi alături de elevii tipici, îi ajută pe copiii cu autism să deprindă abilităţi pentru o viaţă firească şi să-şi fructifice cât mai bine potenţialul de dezvoltare. Succesul incluziunii şcolare eficiente a elevilor cu autism depinde, în primul rând, de atitudinea pozitivă a cadrelor didactice faţă de incluziunea şcolară.

Autism is one of conduct disorder with an incidence of increasingly higher. School integration of pupils with autism, participation, from an early age, to work with students Typical helps them to learn skills for a natural life and to exploit better the potential for development. The success of effective school inclusion of students with autism depends primarily on the positive attitude of teachers towards school inclusion, and ensuring pedagogical support services.

Cuvinte-cheie
autism, tulburare din spectrul autist, atitudine,

incluziune şcolară.