Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034+37.043.1 (1) |
Educație (14209) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, HANDRABURA, Loretta, BÂRLĂDEANU, Igor, SOLOVEI, Ala, DANILOV, Dina. Limbajul de gen: abordări educaţionale actualizate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 60-69. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.034+37.043.1 | ||||||
Pag. 60-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează limbajul de gen din perspectivă educaţională actualizată. Se prezintă în mod rezumativ anumite repere conceptuale. Se propun in extenso activităţi practice pentru elevi de diferite vârste. Acestea cuprind mai multe dimensiuni ale educării echităţii de gen printr-un limbaj adecvat, conform rigorilor de ultimă oră ale legislaţiei în domeniu |
||||||
Cuvinte-cheie language, stereotypes, gender discrimination, sexism, forms of male and female gender education, gender sensitivity. |
||||||
|