Jocuri didactice pentru lecţiile de fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1201 238
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 15:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025:53 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Fizică (1734)
SM ISO690:2012
GUȚULEAC, Dumitru. Jocuri didactice pentru lecţiile de fizică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 85-91. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455

Jocuri didactice pentru lecţiile de fizică

Didactic games used in Physics lessons

CZU: 37.025:53

Pag. 85-91

Guțuleac Dumitru
 
Liceul Teoretic Petrunea, r.Glodeni
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2018


Rezumat

Articolul prezintă mai multe modalități de aplicare a jocurilor didactice în cadrul lecţiilor de fizică şi al activităţilor extracurriculare. Jocul didactic este un tip specific de activitate, care îmbogăţeşte, consolidează, precizează şi verifică cunoştinţele elevilor, pune în valoare şi antrenează capacităţile lor creatoare. Încorporat în demersul didactic, acesta îi imprimă un caracter dinamic şi atractiv, aduce mai multă varietate şi o stare de bună dispoziţie. Reuşita aplicării jocului este condiţionată de proiectarea și organizarea lui metodică, de asigurarea de către profesor a unei concordanţe depline între elementele ce îl definesc.

The article presents the method of didactic game applied at physics lessons in different classes and extracurricular activities. The didactic game is a specific activity that strengthens, specifies and verifies the students’ knowledge, enriches their cognitive sphere and train their creative skills. Embedded in teaching activity the didactic game have a lively and attractive character, it bring variety and a state of good humor. The success is conditioned by the design, methodical organization and the way the teacher knows how to ensure full concordance between its elements

Cuvinte-cheie
didactic games, physics, rules, interactive, creativity.