Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
707 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-08 08:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.2.02 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 ALCAZ, Olga. Model de implementare a învăţămîntului centrat pe necesităţile elevului în şcoala profesional tehnică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 4(98), pp. 18-21. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(98) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.2.02 | ||||||
Pag. 18-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Caracteristica esenţială a învăţămîntului centrat pe elev constă în plasarea în prim-planul procesului instructiv-educativ nu a materiei de studiu, ci a elevului. În învăţămîntul profesional tehnic, procesul învăţării implică interacţiuni cu ceilalţi elevi, inclusiv învăţare în grup, în cadrul căreia formabilii discută, procesează şi multiplică cunoştinţele dobîndite. Astfel, învăţarea devine o activitate mediată şi facilitată social. Predarea-învăţarea centrată pe elev uşurează transferul de cunoştinţe şi aplicarea lor în viaţa de zi cu zi, în situaţii variate, fapt care pregăteşte absolventul şcolii profesionale pentru o integrare mai eficientă în activitatea de muncă. |
||||||
Cuvinte-cheie student-centered education, technical vocational education, knowledge., professional school |
||||||
|