Învăţătorii de pe ambele maluri ale Nistrului continuă să înveţe cum să educe mai eficient cultura bunei vecinătăţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
438 3
Ultima descărcare din IBN:
2019-04-05 06:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01(478) (7)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Învăţătorii de pe ambele maluri ale Nistrului continuă să înveţe cum să educe mai eficient cultura bunei vecinătăţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 4(98), pp. 52-53. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(98) / 2016 / ISSN 1810-6455

Învăţătorii de pe ambele maluri ale Nistrului continuă să înveţe cum să educe mai eficient cultura bunei vecinătăţi

Teachers on both sides of Dniester river continue to learn how to teach the culture of a
good neighborhood in a more efficient way

CZU: 37.01(478)

Pag. 52-53

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018