Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1289 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 07:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:821.135.1-34.09 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 PLĂMĂDEALĂ, Larisa. Basmul – un text fundamental în formarea cititorului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 4(98), pp. 28-32. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(98) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.025:821.135.1-34.09 | ||||||
Pag. 28-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă importanţa studierii basmului în gimnaziu şi valoarea acestuia în formarea personalităţii elevului. Specia propune cititorului o multitudine de aspecte ale vieţii din care se poate învăţa şi ilustrează diverse modele de comportament uman, permiţîndu-i profesorului să proiecteze lecţii pentru a motiva elevii să se implice în procesul devenirii lor, în acord cu adevăratele valori, construindu-şi propriul sistem axiologic. Propunem profesorilor un instrument util – un tabel şi o schemă – prin care demonstrăm că basmul este un text absolut necesar în formarea cititorului, pentru a preda noţiunile de teorie literară, pentru a explora un text epic, dar şi pentru temele de comunicare |
||||||
Cuvinte-cheie folk literature, fairy tale, curriculum, competence, education, scheme, holistic approach, vision, texts. |
||||||
|