Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
669 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 19:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.133:004 (3) |
Educație (14220) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 DRAGUŢA, Oxana. Sinteza Studiului privind evaluarea nevoilor de dezvoltare instituţională şi a resurselor umane ale unităţilor de învăţămînt profesional tehnice. Constatări şi recomandări. . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 43-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.133:004 | ||||||
Pag. 43-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul şi-a propus să evalueze nevoile de dezvoltare instituţională şi a resurselor umane ale unităţilor de învăţămînt profesional tehnice. În urma acestuia, se va proiecta un demers inovativ, care va contribui la îmbunătăţirea calificării cadrelor manageriale şi didactice, abilitarea acestora de a construi o ofertă educaţională modernă şi diversificată, adaptată la cererea pieţei muncii şi centrată pe nevoile de dezvoltare ale elevilor. Avînd în vedere provocările mari cu care se confruntă pe plan interior instituţiile de învăţămînt şi tendinţele globale în domeniul TIC, o reformă reală este imperios necesară, atît la nivel de sistem, cît şi la nivel instituţional. În caz contrar, sistemul de învăţămînt riscă să fie înlocuit de oferte alternative (de exemplu, IT Academia STEP, deschisă recent la Chişinău). Dacă eforturile de modernizare a învăţămîntului profesional tehnic nu vor fi conjugate, impactul investiţiilor actorilor educaţionali şi ale partenerilor de dezvoltare va fi limitat. |
||||||
Cuvinte-cheie technical vocational secondary and postsecondary education, human and organisational development, ICT |
||||||
|