Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
700 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-10 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03 (763) |
Educație (14077) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Gîndirea critică şi competenţa de procesare a informaţiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 22-24. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.03 | |||||
Pag. 22-24 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Dezvoltarea gîndirii critice ca strategie de formare a competenţei de a învăţa trebuie să pună în valoare tehnicile de lectură a textului ştiinţific, variindu-le şi revenind în repetate rînduri la ele. Alături de alfabetizarea informaţională autentică şi de cooperare în procesul instruirii, organizarea grafică a informaţiei îi creează elevului contexte din care va învăţa să înveţe pe tot parcursul vieţii. |
|||||
Cuvinte-cheie critical thinking, strategy, competency, learning competency, RWCT techniques. |
|||||
|