Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
739 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 09:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03 (774) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 ŞIŞCANU, Svetlana, TIMOFTICĂ, Gheorghe, NICOLAEV, Elena, SCOBIOLA, Olga. Gîndirea critică – un instrument eficient pentru formarea competențelor profesionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 47-49. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03 | ||||||
Pag. 47-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea în care creștem și ne dezvoltăm oferă un ansamblu de oportunități pentru fiecare dintre noi, însă aceste oportunități trebuie valorificate într-un mod critic, asertiv de analiză și evaluare. Fără gîndire critică elevii nu înregistrează performanţe în dezvoltarea abilităţilor cognitive de ordin superior, dar și a celor noncognitive: competenţe de bază, capacitatea de a lucra în echipă, deprinderi de comunicare şi negociere etc. Aplicarea tehnicilor de dezvoltare a gîndirii critice este cea mai eficientă modalitate de a învăţa să găsim soluţii inteligente în diferite situaţii-problemă. Încrederea în capacitatea elevului de a gîndi critic, respectarea ideilor şi a convingerilor sale îl determină pe acesta să fie mai sigur pe forțele proprii, să se implice în actul de învățare cu mai mult entuziasm. |
||||||
Cuvinte-cheie critical thinking, evaluation, cognitive skills, performances, pupils, opportunities. |
||||||
|