Activităţi interactive în formarea competenţei de rezolvare a problemelor simple în clasa I
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
793 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 10:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:51 (10)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
Matematică (1639)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila. Activităţi interactive în formarea competenţei de rezolvare a problemelor simple în clasa I. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 25-29. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455

Activităţi interactive în formarea competenţei de rezolvare a problemelor simple în clasa I

Interactive activities for problem solving competence development in the first class

CZU: 373.3:51

Pag. 25-29

Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

În acest articol se oferă repere metodologice ale activităţii de lucru asupra problemelor simple în clasa I, se evidenţiază principalele dificultăţi ale elevilor în rezolvarea problemelor de matematică, se propune un set de activităţi interactive pentru combaterea şi prevenirea acestor dificultăţi. Strategiile didactice propuse valorifică forma de lucru în echipe de 4-6 colegi şi cea în perechi: tehnicile Puzzle şi GîndeşteGrup-Prezintă, Asaltul de idei, metoda RAI, jocul didactic.

This article offers methodological benchmarks of problem solving in the first class, outlining the main difficulties of first-graders in problems solving. It proposes a set of interactive activities to combat and prevent these difficulties. Suggested teaching strategies exploit the method of work in teams (4-6 colleagues) and pairs: Puzzle techniques and Think-Group-Presents, Brainstorming, RAI method, teacher game

Cuvinte-cheie
primary education, Capacity, teaching method, teaching technique,

math problem, step problem solving competence, form of organization of the class, teaching aids.