Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
872 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 12:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.67 (11) |
Educație (14994) |
SM ISO690:2012 BÎRNAZ, Nina. Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 52-55. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455 | |||||||||
|
|||||||||
CZU: 371.67 | |||||||||
Pag. 52-55 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Societatea axată pe cunoaştere solicită de la sistemul de învăţămînt, în primul rînd, centrarea procesului instructiv-educativ pe formarea unui profil al elevului corespunzător cerinţelor actuale. În acest context, în sprijinul actorilor educaţionali, în special al elevului, vine manualul şcolar, a cărui calitate depinde de funcţiile sale reflectate în conţinutul unităţilor didactice. |
|||||||||
Cuvinte-cheie textbook, knowledge-based society, functions of the school textbook, the teaching unit. |
|||||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Bîrnaz, N.S.</dc:creator> <dc:date>2016-04-30</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p><em>Societatea axat</em><em>ă</em><em> pe cunoa</em><em>ş</em><em>tere solicit</em><em>ă</em><em> de la sistemul de </em><em>î</em><em>nv</em><em>ăţă</em><em>m</em><em>î</em><em>nt, </em><em>î</em><em>n primul r</em><em>î</em><em>nd, centrarea procesului instructiv-educativ pe formarea unui profil al elevului corespunz</em><em>ă</em><em>tor cerin</em><em>ţ</em><em>elor actuale. </em><em>Î</em><em>n acest context, </em><em>î</em><em>n sprijinul actorilor educa</em><em>ţ</em><em>ionali, </em><em>î</em><em>n special al elevului, vine manualul </em><em>ş</em><em>colar, a c</em><em>ă</em><em>rui calitate depinde de func</em><em>ţ</em><em>iile sale reflectate </em><em>î</em><em>n con</em><em>ţ</em><em>inutul unit</em><em>ăţ</em><em>ilor didactice.</em></p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p><em>The knowledge-based society requires from the education system, firstly, focusing the educational process on the formation of a student profile in accordance with current requirements. In this context, in order to support educational actors, in particular the student, intervenes school textbook, whose quality depends on the features reflected in the content of teaching units.</em></p></dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 96 (2) 52-55</dc:source> <dc:subject>textbook</dc:subject> <dc:subject>knowledge-based society</dc:subject> <dc:subject>functions of the school textbook</dc:subject> <dc:subject>the teaching unit.</dc:subject> <dc:title>Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>