Articolul precedent |
Articolul urmator |
1201 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-11 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.013.83 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
SM ISO690:2012 КОТЫЛЕВСКАЯ (ЗЕМЦОВА), Татьяна. Возможности интерактивных методов обучения в процессе изучения Андрагогики слушателями магистратуры. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 148-152. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.013.83 | ||||||
Pag. 148-152 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article emphasizes the strategies for using the interactive teaching methods in Adult Learning Theory (Andragogy) program for postgraduate students. The author explains the notion of ‘interactive teaching’ and outlines the basic principles of interactive classes. The author pays special attention to the interactive techniques that were used during Adult Learning Theory classes. The article gives detailed plans for such interactive techniques as Wise Owls, Four Corners and Problematic Triangles. Intensive interaction and application of the interactive techniques aim to provide opportunities for students to master and comprehend Adult Learning Theory course. |
||||||
|