Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 14:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2+37.015.3 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Eficienţa procesului educaţional: o comuniune cognitivă şi constructivă a profesorului cu elevii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 11-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2+37.015.3 | ||||||
Pag. 11-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare sînt specificate condiţiile şi importanţa competenţelor profesionale şi a calităţilor personale ale cadrului didactic necesare dezvoltării intelectuale a elevilor, centrată pe edificarea propriei experienţe de cunoaştere, conform concepţiilor cognitivă şi constructivistă. Este argumentată însemnătatea formării motivaţiei de învăţare a elevilor; sînt prezentate cîteva tipuri de motivație, cadrul conceptual de eficienţă și calitate a procesului educaţional, concepţia manualului şcolar constructivist proiectat pe unităţi de învăţare şi chestionarul Diagnosticarea motivaţiei de învăţare a elevilor, treapta gimnazială. În final, sînt enumerate condiţiile de comuniune eficientă între profesor şi elevi în procesul educaţional, întemeiate pe principiile constructiviste ale didacticii contemporane |
||||||
Cuvinte-cheie efficiency, cognitive, affective, motivation, knowledge, understanding, Link, competence, creativity, school textbook, constructivist, unit of learning. |
||||||
|