Formarea limbajului profesional englez la studenţii din domeniul culturii fizice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
644 27
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 20:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:811.111:796 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Limba engleză (673)
Divertisment. Jocuri. Sport (1700)
SM ISO690:2012
NASTAS, Natalia. Formarea limbajului profesional englez la studenţii din domeniul culturii fizice. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2017, nr. 28(2), pp. 92-96. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 28(2) / 2017 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Formarea limbajului profesional englez la studenţii din domeniul culturii fizice

CZU: 378.147:811.111:796

Pag. 92-96

Nastas Natalia
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2018


Rezumat

În contextul integrării europene, vorbirea fluentă a limbii engleze reprezintă o realitate și o necesitate nu doar conversațională, ci și pe domenii de activitate. Lumea modernă a impus anumite criterii de selecție și n momentul angajării pe plan profesional, ceea ce impune reformatarea procesului de studiere a limbii engleze la nivel universitar. Eficientizarea predării limbii engleze nu va fi posibilă fără recunoașterea meritului domeniului cognitiv, afectiv, social și, în special, a domeniului metacognitiv. Formarea limbajului profesional englez la studenţii de la Universitatea de Stat de Educaţie Fizică și Sport (USEFS) ajută la cunoașterea și aplicarea limbajului sportiv-pedagogic, la formarea competenţelor cognitive generale, dar și a celor speciale, în baza cărora ei vor desfășura activitatea de оnvăţare și evaluare a elevilor, conform curriculumului modernizat la educaţia fizică. Învățarea limbii engleze a devenit un obiectiv esențial pe agenda organismelor internaționale și europene, care au recunoscut această necesitate și au implementat acțiuni concrete, sub forma răspunsurilor inovatoare metodice la cerințele de învățare, predare și evaluare a nivelului de cunoaștere a limbii străine..  

Cuvinte-cheie
limba engleză, limbaj profesional, competențe, studenţi,

terminologie sportivă.